Coronavirus COVID-19

 

La fel ca și dumneavoastră luăm în serios situația actuală legată de Coronavirus COVID-19!

Cu numeroasele informații și buletine de știri despre virus, dorim să ne liniștim atât clienții cât și partenerii indicând faptul că suntem disponibili pentru a vă oferi asistență și ajutor în această perioadă dificilă.

Suntem responsabili pentru siguranța clienților, angajaților, furnizorilor și tuturor partenerilor noștri încercând să facem tot posibilul pentru a ajuta la stoparea răspândirii COVID-19.
Mai jos am adunat câteva informații utile referitoare la situația de față. Întrucât aceasta continuă să evolueze zilnic, chiar de la o oră la alta, și noi informații sunt puse la dispoziția noastră, ne vom contacta clienții în ordinea datei de plecare.
Sfatul nostru general pentru toți clienții este să rămânem informați, să ne protejăm conform indicațiilor primite de la autorități și să îi încurajăm pe cei de lângă noi să facă la fel.


Surse de informare oficiale despre Coronavirus COVID-19


Ce precauții ar trebui luate pe durata sau în urma călătoriilor?

  • Evitarea contactului cu persoanele care suferă de infecții respiratorii acute;
  • Spălarea frecventă a mâinilor cu apă și săpun sau soluții de dezinfectare pe bază de alcool, în special după contactul direct cu persoanele bolnave sau cu mediul lor;
  • Evitarea contactului neprotejat cu fermele sau animalele sălbatice;
  • Gătirea temeinică a cărnii și a ouălor;
  • Persoanele cu simptome de infecție respiratorie acută ar trebui să respecte eticheta tusei (mențineți distanța), acoperiți gura și nasul atunci când tușiți, fie cu țesături de unică folosință, fie cu pliul cotului;
  • Dacă aveți febră, tuse și dificultăți de respirație, solicitați asistență medicală timpurie și împărtășiți istoricul de călătorie anterior cu furnizorul de îngrijire medicală;
  • Trebuie evitat consumul de produse de origine brută sau crude. Carnea crudă, laptele sau organele de origine animală trebuie manipulate cu grijă, pentru a evita contaminarea încrucișată cu alimente negătite, conform bunelor practici de siguranță alimentară;
  • Oferiți o mască medicală persoanelor suspecte de infectarea cu COVID-19;
  • Trebuie respectate procedurile de curățare și dezinfectare, precum curățarea minuțioasă a suprafețelor cu apă / detergent și aplicarea de dezinfectanți.

 

Nu este nimic nou, întrucât o bună igienă este mereu indicată, atât acasă cât și atunci când călătorim. La sosirea în unele țări (unde mai este posibil), chiar și persoanele cu o bună stare de sănătate pot fi supuse unui scurt control medical sau să li se ceară să semneze o declarație pe propria răspundere referitoare la starea lor de sănătate și de istoricul călătoriilor acestora în ultima perioadă, ca parte a proceselor implementate pentru a restricționa răspândirea virusului. Dacă vă simțiți rău în orice moment al călătoriei, vă rugăm să contactați partenerii noștri locali pentru asistență și să solicitați sfaturi medicale, așa cum ați face în orice alte circumstanțe similare.
Echipa noastră ține în mod regulat contact cu cu partenerii noștri locali și totodată urmărește toate informațiile relevante venite prin canale oficiale de la instituțiile relevante, atât în plan național cât și în plan internațional. Astfel, suntem bine informați și gata să vă oferim sfaturi importante cu privire la destinațiile în care agenția noastră oferă servicii turistice.

 

Ce se întâmplă dacă amânați sau chiar anulați vacanța, asigurarea dvs. de călătorie va acoperi aceste situații?
De fiecare dată am încercat să fim aproape de clienții agenței noastre, iar acum, mai mult decât oricând, dorim să ne arătăm deschiderea și încercăm să găsim împreună soluțiile potrivite în acest context.

Amânarea sau anularea vacanței dvs. va depinde de mai multe aspecte, printre care: motivele anulării, destinația / destinațiile în care urmează să călătoriți și de momentul în care este planificată călătoria dvs., etc. Totuși e bine să știți faptul că dacă anulați călătoria dvs. fără a exista o îndrumare oficială specifică pentru a nu călători din partea autorităților și / sau instituțiilor abilitate, atunci este probabil să nu fiți despăgubiți pentru călătoria dvs.

Înțelegem reticența în a călătorii pentru următoarea perioadă. Din acest motiv, ȋmpreună cu partenerii și furnizorii noștri de servicii turistice am agreat o serie de soluții prin care să venim ȋn sprijinul turiștilor care doresc să ȋși reprogrameze vacanțele, astfel:

 

1. Pentru călătorii cu date de plecare între 16.03.2020 și 14.05.2020 (perioada Stării de Urgență în România)

Călătorii beneficiază de reprogramare gratuită în condițiile în care își exprimă opțiunea în termen de 7 zile de când le-au fost prezentate noile variante. Reprogramările se pot face pentru plecări în perioada 01.11.2020-15.05.2021, adică aproximativ pentru același sezon, încercând astfel să menținem aceleași tarife și disponibilități.

 

2. Pentru călătorii cu date de plecare între 15.05.2020 și 14.06.2020 (Stare de Alertă în România / stare de incertitudine)

Călătorii beneficiază de reprogramare gratuită în condițiile în care își exprimă opțiunea în termen de 7 zile de când le-au fost prezentate noile variante. Reprogramările se pot face pentru plecări în perioada 01.10.2020-31.05.2021, adică aproximativ pentru același sezon, încercând astfel să menținem aceleași tarife și disponibilități.

 

3. Pentru călătorii cu dată de plecare după 15.06.2020

Contractele se vor delura normal, întrucât în prezent nu sunt indicate măsuri speciale, noi totuși continuăm să monitorizăm evoluția evenimentelor. Cu toate acestea, înțelegând contextul și pentru a veni în sprijinul clienților noștri, oferim opțiunea de a reprograma călătoria, cu condiția ca doritorii să-și exprime această intenție până la data de 15.05.2020, în scris (email, SMS, etc.). Reprogramările se pot face exclusiv pe același tip de serviciu (în funcție de disponibilitate) și pentru aceiași titulari de contract, pentru plecări cu până la 12 luni de extensie față de datele de călătorie inițiale.

 

4. Pentru toate plecările, indiferent de perioadă

În cazul ȋn care, din orice motiv personal, nu puteți stabili în momentul acesta data de plecare, se poate opta pentru emiterea unui voucher deschis, cu condiția de a ne transmite această intenție în scris (email, SMS, etc.), până la data de 31.05.2020, noile date de călătorie putând fi transmise către agenția noastră în scris până la 31.08.2021, însă nu cu mai puțin de 60 de zile înaintea noii date de plecare. Voucherul deschis transformă avansul deja achitat într-un credit ce poate fi folosit pentru orice pachet de servicii turistice de la agenția noastră, indiferent de destinație, valabil cu până la 18 luni de extensie față de datele de călătorie inițiale, dar nu mai târziu de 31.12.2021. Pentru emiterea voucherului deschis se va reține o taxă din avansul deja achitat, în valoare de 50 EUR/persoană. 

 

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că industria turismului este una dintre cele mai afectate de această pandemie, și vă rugăm să ne ajutați în a o sprijini prin a nu vă anula călătoriile. Împreună putem găsi soluțiile potivite! Astfel, în măsura în care se poate, vă încurajăm să optați pentru amânarea datelor de calatorie și nu pentru anularea călătoriei. Gestul dvs. va contribui la sprijinirea turismului, astfel încât, la ieșirea din această situație cu care ne confruntăm, să ne putem bucura din nou de călătorii atât în România cât și în intreaga lume.

Indicăm reprogramarea ca fiind singura soluție viabilă în acest moment, datorită faptului că s-au efectuat deja comenzi și plăți către furnizori, precum și faptul că există deja costuri asociate călătoriilor dvs. (costuri cu salariile pentru agenții care s-au ocupat de rezervări și care au gestionat fiecare serviciu în parte, costuri ale site-urilor, costuri de promovare și cele asociate sistemelor folosite, taxele și impozitele aferente tuturor costurilor evidențiate mai sus, plățite către stat, etc.).

 

Vouchere de vacanță care expiră în perioada următoare

Veți putea valorifica în continuare voucherele de vacanță, inclusiv pe cele care urmează să expire. Pentru aceasta, vă așteptăm să contractați serviciile turistice dorite până la finalul termenului de valabilitate al voucherelor, perioada de călătorie putând fi și după termenul de valabilitate al voucherelor. Conform contextului prezent, recomandăm să optați pentru servicii turistice cu data de începere după 15.07.2020.

 

Polițele de asigurare

Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne contactați, însă cel mai indicat este să luați legătura direct cu furnizorul dvs. al asigurării de călătorie, deoarece acesta vă poate oferi cel mai precise răspunsuri, specifice poliței încheiate de dvs.

Dacă aveți întrebări cu privire la planurile dvs. de călătorie prin Ciel Voyages, vă invităm să ne contactați via e-mail la daniel.tamasan@ciel-voyages.ro sau să ne sunați la numărul de telefon 0264 590966. Suntem aici pentru a vă ajuta!

 

Informațiile furnizate se bazează pe datele disponibile la data actualizării acestei note de informare pe site-ul nostru în data de 18.05.2020.

 

Copyright ©1997-2014 CIEL VOYAGES ®